Er hornfisken kommet ved sjællandsbroen ?
Fra : Herbert

Dato : 05-05-02 18:12

Hejsa

Se subj.

På forhånd tak

herbert

--
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 06-05-02 09:38

Ja det tror jeg godt du kan regne med!

se evt. Alex Linaa's hornfiske kort (jeg kan ikke huske adressen, men
den kan findes i mange hornfiske tråde)

mvh.

MMJ

Fra : Claus Rosbæk

Dato : 06-05-02 11:45

Ikke hvis man skal tro dagens avis...

mvh
cr

Fra : Ole Mose

Dato : 06-05-02 11:52

Kan du uddybe det lidt?

Fra : Herbert

Dato : 06-05-02 12:51

> Ikke hvis man skal tro dagens avis...

Hvikle avis og hvad stå der ?

På forhånd tak
Herbert

Fra : Preben Kvist

Dato : 06-05-02 13:14

> Hvikle avis og hvad stå der ?

Jeg tror det var Politiken(ellers var det JP). Der var en lille "reportage"
om fiskeri efter hornfisk ved sjællandsbroen. De to fiskere fangede ikke
noget og de gav vandtemperaturen skylden. Det var vist det hele.

Jeg fangede også kun selv en enkelt lille hornfisk i går fra skovshoved
havn. Så måske var dagen igår ikke rigtigt god til "hornfiskeri".

Preben Kvist

Fra : EV0L

Dato : 07-05-02 11:43

De er kommet mangfoldigt i øresund nu, så hvis de ikker er ved
sjællandsbroen, så går der højest eet pr. dage før de er der !

-e.

Fra : D-Fly

Dato : 07-05-02 21:23

"EV0L" <evol@evol.dkxx> wrote in

> De er kommet mangfoldigt i øresund nu, så hvis de ikker er ved
> sjællandsbroen, så går der højest eet pr. dage før de er der !

> [...]

der er tons af hornfisk i dragør så mon ik de er kommet til sjællandsbroen

--
MvH

Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 08-05-02 16:57

det håber _jeg_ ihvertfald.. skal ud at prøve tirsdag..

K.

Fra : hansi.christiansen

Dato : 09-05-02 23:02

"Herbert" skrev d. 05-05-02 18:12 dette indlæg :
> Hejsa
>
> Se subj.
>
> På forhånd tak
>
> herbert
>ja det er den, men du skal vente en uge endnu før det rigtigt bryder
løst . vind og strømforhold skal være i orden før du kan fange mange
horn!

http://www.kandu.dk/

Fra : Herbert

Dato : 10-05-02 12:12

> løst . vind og strømforhold skal være i orden før du kan fange mange
> horn!

Hansi,

Kan du ikke uddybe det mht. vinf og strømretning ?

På forhånd tak

Herbert