finder ikke harddisk efter bateriskift
Fra : Klaus Andersen

Dato : 05-05-02 16:58

En af mine venner har lige skiftet bateri på sin gamle 120 mhz maskine.
Bagefter duede den ikke mere - dvs. den kan ikke finde harddisken og spørger
efter en bootdisk for at installere win 95. Det hjælper bare ikke.... selv
hvis jeg prøver at installere win95 kan den ikke finde c-drevet.

Hvad kan der være galt ?

Mvh

KA

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 05-05-02 20:25

Klaus Andersen wrote:
> [...]
> maskine. Bagefter duede den ikke mere - dvs. den kan ikke finde
> harddisken og spørger efter en bootdisk for at installere win 95

Bios opsætning. Er den blevet slettet? Gå ind i bios og vælg harddisken igen.

mvh
Henning