GNOME problemer - panel mangler
Fra : Torben Frøberg

Dato : 05-05-02 16:35

Jeg har fået et problem med GNOME på RH7.2. Jeg kan ikke længere få
noget panel frem. Ellers lader det til, at den virker.

Jeg forsøgte at installere HTMLdoc, som kræver ftlk. Og det var i
forbindelse med installationen af fltk mit panel forsvandt.

Er der nogen, som har nogen ideer til, hvad der er gået galt ?
Findes der en log, hvor man kan se, hvad der går galt når GNOME
start op ?

Med venlig hilsen
Torben

Fra : Torben Frøberg

Dato : 05-05-02 19:49

Torben Frøberg wrote:

> [...]
>
> Er der nogen, som har nogen ideer til, hvad der er gået galt ?
> Findes der en log, hvor man kan se, hvad der går galt når GNOME

Jeg har fundet en dårlig løsning. Jeg flyttede ~/.gnome. Men det betød
selvfølgelig, at det meste af min opsætning skulle sættes op igen.

Men jeg er ikke sikker på løsningen holder på lang sigt.

Mvh. Torben