|
| Kender nogen til ACN telefoni ??? Fra : kim014 |
Dato : 05-05-02 14:13 |
|
Efter overgang til ACN som teleoperatør virker vores spærring af mobilopkald
ikke mere, som er lavet hos TeleDk men vi har da stadig abonement hos TDC ,
kan de bare ophæve det, er det ikke teknisk mulig at opretholde det, hvad
gør man?? melder sig til hos TDC igen eller har ACN noget lignende??de har
ihvrtfald kun en telefonnummer i Amsterdam. Mvh. Kim
| |
Hartmann (09-05-2002)
| Kommentar Fra : Hartmann |
Dato : 09-05-02 23:02 |
|
Hvis du har flyttetdit Abn over til ACN kan det jo ikke også være hos
TDE. Det kan godt være at TDE leverer den fysiske del men dit Abn er hos
ACN og det er dem du skal tale med og deres faciliteter der er gældende.
Generelt kan man sige at de nye udbydere ikke har samme facilitere
gratis som TDE har, men om Mobilspær er noget de skal tilbyde gratis det
ved jeg ikke.
MVH
Jan
--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"
| |
slet 8G294 (02-06-2002)
| Kommentar Fra : slet 8G294 |
Dato : 02-06-02 21:40 |
|
kim014 <kim014@mail.dk> skrev:
> Efter overgang til ACN som teleoperatør virker vores spærring af
> mobilopkald
> ikke mere, som er lavet hos TeleDk men vi har da stadig abonement hos
> TDC ,
> kan de bare ophæve det, er det ikke teknisk mulig at opretholde det,
> hvad
> gør man?? melder sig til hos TDC igen eller har ACN noget lignende??de
> har
> ihvrtfald kun en telefonnummer i Amsterdam. Mvh. Kim
>
>
| |
slet 1ZGXD (02-06-2002)
| Kommentar Fra : slet 1ZGXD |
Dato : 02-06-02 21:47 |
|
Ring til ACN kundeservice # 80307055 og få PIN-kode til opkaldsspæring
som i løbet af et par dage vil blive meddelt dig.
For at aktivere tjenesten ringes til # 80701170 og du får 2
valgmuligheder
1. indtast kontonummer
2. indtast telefonnummer
vælg 2 og indtast derefter dit telefonnummer efterfulgt af din PIN
kode
derefter vil du blive præsenteret for de spærringsmuligheder der er
og
som er aktiveret når du afslutter samtalen.
kim014 <kim014@mail.dk> skrev:
> Efter overgang til ACN som teleoperatør virker vores spærring af
> mobilopkald
> ikke mere, som er lavet hos TeleDk men vi har da stadig abonement hos
> TDC ,
> kan de bare ophæve det, er det ikke teknisk mulig at opretholde det,
> hvad
> gør man?? melder sig til hos TDC igen eller har ACN noget lignende??de
> har
> ihvrtfald kun en telefonnummer i Amsterdam. Mvh. Kim
>
>
| |
|
|