Bedste trådløse mus ?
Fra : Hans

Dato : 05-05-02 11:56

Jeg leder efter den bedste trådløse mus.
Egenskaber:
Lang rækkevidde ( gerne 10meter )
Hjul
Tommelfinger knap.

Findes sådan en og hvad hedder den ?
Link ?

Mvh Hans

Denne mail er scannet for virus...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-05-02 12:02

"Hans" <hans.jensenNOSPAM@pc.dk> wrote in message
> Jeg leder efter den bedste trådløse mus.
> Egenskaber:
> Lang rækkevidde ( gerne 10meter )
> Hjul
> Tommelfinger knap.'

Klart en Logitech Mouseman wheel

Min rækker let 10 meter

Nu har jeg godtnok sættet med tastaturet også.

Men jeg tror det har lidt at gøre med indstillinger af mus og tastatur..

For i starten kunne mit tastatur ikke række mere end ca. 1 meter. Musen har
hele tiden virket 10 meter.

Men nu virker mit tastatur ca. 20 meter. Mit gamle, som jeg fik byttet hos
Logitech, kunne musen nemlig ikke over 3 meter. Tastaturet 20 meter.

Den har hjul ja, og tommelfinger knap

Fra : Ole Axelsen

Dato : 05-05-02 12:12

"Hans" <hans.jensenNOSPAM@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg leder efter den bedste trådløse mus.
> Egenskaber:
> Lang rækkevidde ( gerne 10meter )
> Hjul
> Tommelfinger knap.

Jeg kan anbefale en Logitech Mouseman Optical. Om den lige rækker 10 meter
ved jeg ikke, men ellers opfylder den dine andre kriterier. Du skal nok være
opmærksom på, at med så lang en afstand vil du få et større strømforbrug.
Ville det ikke være en ide med et forlængerkabel i stedet?

--
Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.