Job Scheduling ?
Fra : Jens Jensen

Dato : 05-05-02 11:18

Jeg har lavet et indlæsning program som jeg gerne vil have til at køre
automatisk under SQL Server 2000. Hvordan gøres dette med Job Scheduling,
hvis programmet eksempelvis er placeret under 'C:\test.exe'

Hilsen

Jens

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-02 11:32

Gå ind under kontrolpanel->planlagte opgaver og tryk på planlæf ny
opgave og følg vejledningen der.

Hilsen
Jens

Fra : Stig Johansen

Dato : 06-05-02 17:00

Jens Jensen wrote:

> Jeg har lavet et indlæsning program som jeg gerne vil have til at køre
> automatisk under SQL Server 2000. Hvordan gøres dette med Job Scheduling,
> hvis programmet eksempelvis er placeret under 'C:\test.exe'

Tag et kig på xp_cmdshell.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Stig Johansen