Fiskeri trysil norge
Fra : Langsø

Dato : 05-02-01 21:06

Hej med jer.

Jeg er så heldig at jeg skal en uge til trysil i starten af juni. Er der
nogen der har været der og fiske ?Eller er der nogen der kender nogle links
til området ?

morten

Fra : Fam. møllevej 10

Dato : 05-02-01 23:23

Prøv http://www.trysil.com/ . Den omhandler godt nok vintertiden lige nu, men
der er et link til katalogbestilling vedr. sommeren 2001 og elvene omkring
Trysil.

Fra : Jack Jørgensen

Dato : 06-02-01 16:07

Hej
I det nye udgave af bladet flugfiske i norden er der en artikel om
trysilelven men den er på norsk.

God tur
Jim