Fw: åen
Fra : Anders og Berit

Dato : 05-02-01 19:37

Jeg har fået det her på min private mail. Det er ikke meningen med en
nyhedsgruppe. Hold det venligst i gruppen med mindre andet er aftalt.

Anders

?----- Når du kaster mod strømmen kører du blinket med strømmen det kaldes
opstrøms. Det omvendte hedder nedstrøms, og man kan gøre begge dele. Læs de
øvrige svar du har fået.