Nu skal det være
Fra : Ming

Dato : 05-02-01 17:24

Er der nogen her i gruppen, som har 2 killinger til overs? Det behøves ikke
at være racerene (faktisk helst ikke da vores budget ikke kan bære at give
flere tusinde for kattene)

Vi har besluttet os for at få kat. "Vi" er et ungt par der bor i en
3-værelses på Amager. Da vi begge skal skrive hovedopgave vil vi være hjemme
i de næste 3-5 måneder, og har derfor netop nu tid til at tage os af
killinger.

Når vi er færdige med opgaverne skal der selvfølgelig arbejdes - det er
derfor vi vil have 2 katte, så de ikke skal kede sig i dagtimerne.

Vi er altså mest interesserede i killinger eller rimeligt unge katte. Vi har
prøvet diverse kattehjem og internater, men det er ikke årstid for killinger
der. Desuden vil vi helst have killinger vi ved er vant til mennesker.

Desuden vil vi helst have korthårskatte.

Er der nogen der bider på?

Venlig hilsen

Søren og Ninette
soren@kongstad.net

Fra : Gidde

Dato : 05-02-01 17:42

En skam at I bor på Amager. Kattens Værn i Aalborg havde hele 5-6 killinger da
jeg kiggede forbi for en uges tid eller to siden. En af dem var simpelthen så
ekstremt sød, at jeg næsten ikke kunne tage afsted uden den...suk. En lille
trefarvet charmetrold, som tydeligvis var mere vandt til mennesker end
killinger! Kæresten og kattene derhjemme havde dog nok sat mig på porten, hvis
jeg var kommet hjem med den også
Mvh. Gitte

Fra : Fie & Christian

Dato : 05-02-01 21:24

Hej Søren og Ninette

Jeg synes, at det er dejligt at I har 3-5 måneder sammen med killingerne i
starten - der sker simpelthen så meget i starten! Ellers vil jeg tilslutte
mig Pia's indlæg - vær tålmodige, og lad det blive en fast ting I gør om
weekenden, og når I ellers har tid til det, at besøge internatterne og kigge
efter killinger (jeg ville ud til Inges Kattehjem hver dag, da vi ledte
efter katte!). I mellemtiden kan I jo købe alle de ting, som er nødvendige,
før de små flytter ind (det kan godt tage lidt tid at finde de gode og
billige steder at købe tilbehør).

Held og Lykke med det, og lad os vide, hvordan det går

Hilsen
Fie