Monitorering af temperatur m.m.
Fra : Igam

Dato : 04-05-02 15:33

Hej gruppe,

Jeg har lige anskaffet mig et ESC K7S5A og kunne godt tænke mig at kunne se
temperatur og fanspeed inde fra min Windows XP.

Kan det lade sig gøre - og hvordan. (Den CD der fulgte med boardet indeholdt
et gammelt program, som ikke virker for 5 øre)

Iver....

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 04-05-02 17:41

"Igam" <Igam@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
se
> temperatur og fanspeed inde fra min Windows XP.

Med software.

På følgende URL'er kan du finde et par forslag:

http://mbm.livewiredev.com/ (som jeg bruger på samme MB)

http://mbprobe.livewiredev.com/index.html

http://www.daisyman.arsware.org/coolinfo/

Der findes mange andre.

Claus

Fra : Igam

Dato : 04-05-02 20:40

Mange tak - det var lige sådan en jeg manglede .....