Mangler du koden til T191 er den her:
Fra : Brian Mortensen

Dato : 04-05-02 14:58

Operatørkoden til TDC låste Motorola T191'ere
er som følgende: 81777099

Og det møg med at koden følger IMEI-koden på
telefonen er noget bæ! Jeg har låst 3 telefoner op
med ovennævnte kode...

Håber andre kan få glæde af koden :)

Fortsat god weekend
Med venlig hilsen - Best regards

Brian Mortensen

Fra : Kent

Dato : 12-05-02 17:04

Så må koden til Orange montorola cd930 være 81083862 eller hvad?

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-02 06:12

On Sat, 4 May 2002 15:58:08 +0200, "Brian Mortensen" <brmo@goseek.dk>
wrote:

> [...]
>er som følgende: 81777099
>
>Og det møg med at koden følger IMEI-koden på
>telefonen er noget bæ! Jeg har låst 3 telefoner op

Den som min vän önskar få upplåst är låst till Telenor. Man kan ju
alltid prova änså. Hur gör man med koden?

Mvh Dick

--
www.telder.com/bildannonser.html