Herslev sogn, Vejle amt
Fra : Annelise Christensen

Dato : 04-05-02 12:06

Hej, er der en eller anden der har kendskab til om der findes et
lokalhistorisk arkiv i Herslev sogn.
Evt. åbningstid eller telefonnr.

med venlig hilsen
Kai & Annelise Christensen
Kegnæs - et lys i mørket
annelise@mail.tdcadsl.dk

Fra : Erling Qvortrup

Dato : 04-05-02 14:28

Hej.

Der er ikke noget lokalarkiv i Herslev sogn, men på lokalhistorisk arkiv i
Fredericia kan du måske finde hvad du søger.
Åbningstider: tirsdag fra 10-14, onsdag 10-14 og torsdag 10-1930. Tlf. nr.
72 10 69 70, fax 72 10 69 71.
Jeg vil gerne søge for dig, hvis du er interesseret.

Hilsen Jonna Qvortrup, Fredericia.

Fra : Annelise Christensen

Dato : 04-05-02 17:42

Tak for oplysningen, Jonna, vi har ferie og tager selv derop i næste uge.

Jeg har jødiske aner fra Fredericia, så dem kan jeg jo kigge på
samtidig.

Med venlig hilsen
annelise