PCMark 2002
Fra : [5000] Bo

Dato : 04-05-02 11:53

Jeg har lige købt nogle dele, og smækket en pc sammen, men jeg har ikke
noget at sammenligne med i Pc Mark 2002.

Jeg har: Microstar MSI 835 Ultra ARU bundkort. P4 1,6 Northwood, der er
clocket til 2,1 Ghz. Jeg har 256 Mb PC2100 Apacer ram, 40 Gb Maxtor
harddisk, samt et Microstar GF4 Ti4400

Min score er:
CPU Score - 5170
Memory Score - 4987
HDD Score - 751

Hvad får I??

Fra : Søren Lund Jensen

Dato : 04-05-02 21:20

[5000] Bo wrote:
> Jeg har lige købt nogle dele, og smækket en pc sammen, men jeg har ikke
> noget at sammenligne med i Pc Mark 2002.

Du kan sammenligne med mine resultater her. De er lavet på en AMD
platform med samme grafikkort og en Seagate barracuda IV.

Fra : Jens

Dato : 05-05-02 00:14

Hej

> [...]
>
> Jeg har: Microstar MSI 835 Ultra ARU bundkort. P4 1,6 Northwood, der er
> clocket til 2,1 Ghz. Jeg har 256 Mb PC2100 Apacer ram, 40 Gb Maxtor

Mit hardware er et Asus P4T-E bundkort P4 1,6A@2,24 GHz
Mine Ram er Samsung PC800 RDRAM (2*256mb = 512)
Harddisk IBM GXP60 40GB
Matrox G400 Dualhead

Min score er:
CPU Score - 5461