TV på pc - newsgroup undergruppe
Fra : Peter Holm

Dato : 04-05-02 09:09

Er der andre end mig der drømmer om en gruppe der kun behandler "tv på pc"
spørgsmål?
Jeg synes det er svært at få fyldige svar i nogen af de eksisterende
grupper.

Eller har jeg bare ikke fundet den rigtige gruppe til besvarelse af
spørgsmål angående tv-kort, codecs, kvalitet af grapping, encoding, VCD,
SVCD osv. ?

/peter
phc@mail1.stofanet.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 04-05-02 12:04

> [...]
>
> Eller har jeg bare ikke fundet den rigtige gruppe til besvarelse af
> spørgsmål angående tv-kort, codecs, kvalitet af grapping, encoding, VCD,

Glimrende idé!

Prøv, prøv, prøv!
--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Esben

Dato : 05-05-02 07:17

"Michael Lund Sørensen" <hold-diskussionen-i@nyhedsgruppen-tak.dk> skrev i
en meddelelse news:YePA8.11769$HZ2.841788@news000.worldonline.dk...

Der har været noget lignende til debat i dk.edb.grafik en overgang, men det
gik vist i sig selv igen. Det kunne ellers være rart med sådan en kombineret
hardware/software gruppe til emnet.

--
Esben

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-02 15:35

Ditto her!

Allan Rasmussen

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 05-05-02 06:55

On Sat, 4 May 2002 10:09:23 +0200, "Peter Holm"
<phc@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Eller har jeg bare ikke fundet den rigtige gruppe til besvarelse af
>spørgsmål angående tv-kort, codecs, kvalitet af grapping, encoding, VCD,
>SVCD osv. ?

Har du prøvet dk.teknik.tv+video?