Lexmark Z13
Fra : Bent Pedersen

Dato : 03-05-02 22:14

Mit system: Suse 7.3, Kde 2.2.2, printer Lexmark z13 (usb), LPD
printsystem, Lexmark z13-driver.
Mit Problem: Jeg kan ikke ændre margen på siden, derfor skriver den
helt op til øverste kant fra de programmer der ikke har nogen styring
af sideopsætning; browsere, Kmail, osv.
--
Bent Pedersen
ebbp(snabel a)mail1.stofanet.dk

Fra : Hans Greve

Dato : 04-05-02 02:26

Bent Pedersen <ebbp@mail1.stofanet.dk> skrev:
> [...]
> Mit Problem: Jeg kan ikke ændre margen på siden, derfor skriver den
> helt op til øverste kant fra de programmer der ikke har nogen styring

Hej Bent
Var der Lexmark z13 driver i Suse 7.3. Det var der ikke i min Mandrake 8.2.
Har hentet ved Lexmark.com.
Men jeg har ikke fået det til at virke.
--
Med Venlig Hilsen
Hans Greve

Fra : Bent Pedersen

Dato : 04-05-02 22:16

Hans Greve wrote:

> Hej Bent
> Var der Lexmark z13 driver i Suse 7.3. Det var der ikke i min Mandrake
> [...]
Hej Hans
Nej der var ikke driver med Suse7.3, jeg hentede også hos Lexmark.
Du skal køre LPD, CUPS er vist lidt svær at få til at virke. Desuden
skal Ghostscript og Enscript være opdateret, se readme som kommer
sammen med driveren. Og USB skal fungere.