hvor kan det købes (Memorex MX4350RF Wirel~
Fra : [8800]Me

Dato : 03-05-02 21:12

Jeg er på udkig efter denne:

Memorex MX4350RF Wireless Optical Mouse

Jeg kan ikke finde nogle steder hvor jeg kan bestille til danmark....

Memorex MX5200 Wireless desktop

Hvis det er jeg også på udkig efter denne:

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam- from e-mail

Den kan jeg heller ikke finde, et sted som sender eller har hovedestad i
danmark...

Fra : Leony

Dato : 03-05-02 23:01

"[8800]Me" real@-NoSpam-sleepy.dk skrev i en meddelelse

> Memorex MX4350RF Wireless Optical Mouse
> Memorex MX5200 Wireless desktop

www.memorex.com står der:
Distibutør:
Boston

Forhandler:
Bilka
Computer City
Electronic World
FDB
F-Group
Merlin
Metro

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : [8800]Me

Dato : 04-05-02 11:23

Leony skrev

> På www.memorex.com står der:
> Distibutør:
> Boston
>
> Forhandler:
> Bilka
> Computer City
> Electronic World
> FDB
> F-Group
> Merlin
> Metro

Ja men jeg kan ikke finde det på deres hjemmesider, og jeg kan ikke mindes
at have set det i nogle af butikkerne.

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam- from e-mail

Fra : Leony

Dato : 04-05-02 12:41

> Ja men jeg kan ikke finde det på deres hjemmesider, og jeg kan ikke mindes
> at have set det i nogle af butikkerne.

Det er jo ikke alle varer de har i butikken af pladshensyn osv.
Spørg om de ikke kan skaffe det hjem.

En anden mulighed er at kontakte distibutøren:
www.boston.dk
om ikke andet kan du få en forhandlerliste af dem.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 03-05-02 23:29

"[8800]Me" <real@-NoSpam-sleepy.dk> skrev....

> Memorex MX4350RF Wireless Optical Mouse

databutikken.dk har den ihvertfald i prislisten.

--
Kent Oldhøj - Dansk Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : [8800]Me

Dato : 04-05-02 11:29

Kent Oldhøj skrev

> databutikken.dk har den ihvertfald i prislisten.

Jeg kan ikke finde deres prisliste, kan jeg få et link?

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam- from e-mail

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 04-05-02 13:25

"[8800]Me" <real@-NoSpam-sleepy.dk> skrev....

> Jeg kan ikke finde deres prisliste, kan jeg få et link?

Ups, jeg var ikke helt vågen. Det er ikke et .dk domæne, men et .com
domæne:

http://www.databutikken.com/dk/