Reklame i bios
Fra : John Madsen

Dato : 03-05-02 20:32

Er der nogen der ved, om man kan komme af med den reklame skærm fra asus på
A7V333. ?

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 03-05-02 21:41

"John Madsen" <lydia_john@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved, om man kan komme af med den reklame skærm fra asus

> A7V333. ?

Kender ikke kortet men har i bios på flere andre bundkort set følgende:
disable/enable splash screen.

Kan du finde en tilsvarende skal du disable den og du slipper for reklamen.

Claus

Fra : John Madsen

Dato : 03-05-02 22:16

Nej, desværre jeg har været bios igennem

Fra : John Madsen

Dato : 03-05-02 22:30

Efter en tur i manualen, fandt jeg det rigtige sted i bios. Tak
Full screen disable