Win ME og automatisk power on ved shutdown
Fra : Winnie Hyldegaard

Dato : 03-05-02 20:44

Jeg sidder med min pc på et Universitets-LAN. Jeg kører Win ME på en AMDk6-2
450MHz, ATX maskine.

Når jeg prøver at lukke ned, så lukker den ned, men genstarter så
automatisk igen med det samme.

Det sker i 99% af tilfældene, hvor jeg lukker ned.
Jeg har kigget på min genvej til shutdown (RUN.dll) og den er i følge
kyndige mennesker konfigureret ok. Det samme sker ved shutdown i "Start
Menu"

Jeg søgt på nettet og fundet en del muligheder og svar, men intet hjælper.
Noget som: "Disable fast shutdown"(Findes ikke i ME?!) "Wake on LAN -
Disabled" osv.

Nu er jeg ved at blive desperat.

Jeg kører:
Win ME - med alle nyeste opdateringer.

Programmer:
Office 2000
WinCommander
Norton Antivirus 2002
ArcView
Turbo Pascal
DuMeter
m.m.

Al hjælp modtages med kyshånd.

Mvh, Henrik Nielsen

PS. Krydspostet, da det er relevant.

Fra : danni plougmann

Dato : 03-05-02 22:12

prøv at starte med at lukke de programmer ned du har i baggrunden og se hvad
der så sker.
jeg mener også der er et eller andet i bios man skal ændre