Halmtisseri.....& nyt føl...
Fra : Holm

Dato : 03-05-02 20:27

Hej alle...
Tak for jeres svar og historier .
Det lader til der er flere der heste der kan lide at bruge halm som toilet ,
det er sjovt ....gad vide hvad vilde heste gør ? :0)))

Jeg er ved at gå til af spænding , for min hoppe skal snart fole.
Det er hendes første føl ( og mit )...og så er det endda en lidt trist
historie der har båret frugt.....
Den hingst der er far til føllet er nemlig død , og der er ikke ret mange
føl efter ham !
Han blev aflivet pga. hovbens rotation..kommet af forfangenhed...lidt trist
ikke ?
Jeg glæder mig til at se hvordan føllet ser ud, men det betyder mest at det
er sundt og rask......( og ser knaldhamrende godt ud....: o )))))
D.