+12 volt på ASUS A7V333
Fra : John Madsen

Dato : 03-05-02 19:02

I Asus probe viser min +12 volt 13,2 volt. Er det et problem og i givet fald
kan jeg gøre noget ved det. Jeg kører ikke OC.

John

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-05-02 19:48

"John Madsen" <lydia_john@madsen.mail.dk> wrote in message
> I Asus probe viser min +12 volt 13,2 volt. Er det et problem og i givet
fald
> kan jeg gøre noget ved det. Jeg kører ikke OC.

Du kan nok ikke regne 100% med hvad bundkortet fortæller dig.

Min siger fx noget med 11,45 V, mens jeg måler stabile 12 komma et eller
andet Volt, med mit multimeter.

Fra : John Madsen

Dato : 03-05-02 20:15

Forstår jeg det sådan at det ikke er et problem, jeg skal gøre noget ved ?
Tak for dit hurtige svar

John

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 04-05-02 13:55

"John Madsen" <lydia_john@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Forstår jeg det sådan at det ikke er et problem, jeg skal gøre noget ved ?
> Tak for dit hurtige svar

Prøv at tjek det korrekte tal med en multimeter, hvis den korrekte tal også
er 13,2 V, så vil jeg mene det ikke er for godt.

--
Ulrik Christiansen
@: uac_dk@hotmail.com * Homepage: www.uac.dk

Fra : Martin Jensen

Dato : 08-05-02 16:29

Hejsa!

Jeg har fuldstændigt det samme problem.. Med samme board..
Lige nu står den på 13,184.. Men hvis jeg rebooter og går ind i bios'en står
den på 12,47..
Mærkeligt...

Mvh.
Martin