Mangler Script
Fra : Lars Bachmann

Dato : 03-05-02 18:48

Hejsa...

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan man laver et link på en side, som
automatisk henviser tilbage til den forrige side man kom fra.

Jeg skal bruge koden eller scriptet på www.madtips.dk

jeg har somme tider set det på nogle sider, hvor der står noget med:
javascript go -1

eller noget i den stil.

På forhånd tak
Lars Bachmann
Madtips.dk
lars@madtips.dk

Fra : Jakob Andersen

Dato : 03-05-02 19:07

"Lars Bachmann" <a-l@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan man laver et link på en side, som
> automatisk henviser tilbage til den forrige side man kom fra.

Prøv med:

Javascript spørgsmål hører hjemme i

--
Jakob Andersen

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 03-05-02 21:45

"Jakob Andersen" <jakob@effectus.dk> wrote in message

> Javascript spørgsmål hører hjemme i

Så burde du jo have sendt ham et ASP eks. ik?
Jeg fandt det her på Google

<%
if Len(request.servervariables("HTTP_REFERER")) < 1 Then
strTilbage = Request.servervariables("HTTP_REFERER")
Else
strTilbage = "javascript:history.back()"
End if
%>

Mogens Dyhre Hansen
Troutfarmer community <http://www.troutfarmer.dk/>
Aqua newsgrups <news://troutfarmer.dk/>

Fra : Jakob Andersen

Dato : 03-05-02 22:21

"Mogens Dyhre Hansen" <mogens@REMOVEsvend-bent.dk> wrote in message
> Så burde du jo have sendt ham et ASP eks. ik?

Nej, for navigering i klientens history bør foregå på klienten.

--
Jakob Andersen