N6210 versionsopdatering?? +
Fra : DJ

Dato : 03-05-02 14:36

Hvor ka jeg hente den seneste version af softwaren til min N6210...jeg har
vers. 4.08 (25-10-00 NPE-3). Jeg har datakabel.

Ligeledes hvor findes der en guide til install af software?

-DJ

Fra : Carsten Suhr

Dato : 04-05-02 11:49

Du skal desværre bruge et flasher kabel for at opdatere mobilen, men du skal
også bruge dit datakabel til at opdatere FAID efter at den ny software er
lagt ind. Men sig til så skal jeg nok maile mcu & ppm pakken til dig.

Mvh

Carsten

Fra : DJ

Dato : 04-05-02 12:00

Mit datakabel har en switch som jeg kan ændre til henholdsvis F el. M.
Står F for flasher kabel? Hvis det er tilfældet så kan jeg vel godt bruge
dette eller hvad?
Hvad står iøvrigt M så for?
-DJ

Fra : Carsten Suhr

Dato : 04-05-02 12:28

Switchen kan man bruge til at skifte mellem M & F bus, det har ikke noget at
gøre med flasherkabel. Datekablet tilslutter du jo på com porten, hvorimod
at man tilslutter flasherkablet på lpt porten. Der er ikke noget at gøre du
skal bruge flasherkablet for at opdatere softwaren.

Mvh

Carsten

Fra : DJ

Dato : 05-05-02 02:18

Kan det fås hos Thansen?
-DJ

Fra : DJ

Dato : 06-05-02 14:17

Carsten, du må meget gerne sende mig den nyere Nokia software. Ved du om der
er nogen guides til hvilke ting man skal gøre hvornår osv.!

Ved du hvor man kan få fat i et flasher kabel billigt?

Fra : DJ

Dato : 08-05-02 14:52

Carsten, du må meget gerne maile mig mcu & ppm pakkerne til mig. Kan jeg
evt. maile til dig så kan du se min email adresse?
-DJ

Fra : SCar

Dato : 20-07-02 15:50

Hvor kan jeg få kjopt den flasher kabelen dere snakker om?

Mvh
SC