Skriftstørrelse i IE6
Fra : Brian Madsen

Dato : 03-05-02 10:55

Hej ng.

Jeg har et problem med læsningen af mange hjemmesider. Skriftstørrelsen på
siden er simpelthen så lille, at det er umuligt at læse den. Men
skriftstørrelsen er vel bestemt fra webdesignerens side(?)

Det er ikke et problem, der altid har været der. Størrelsen er gradvist
blevet mindre og mindre.

Sidder ved en 17" Sony, kører 1152*864 (32-bit) på et Ati Radeon ViVo.
Fontsize er normal (96 dpi). Fonten i IE er standardindstillinger.

Hvad er det galt? Hvad kan jeg gøre ved det?

Mvh
Brian Madsen
Aalborg

Fra : Ghita

Dato : 03-05-02 12:09

"Brian Madsen" <brisen98@civil.auc.dk> skrev i en meddelelse news:aatmo0$82r$1@sunsite.dk...
> [...]
> siden er simpelthen så lille, at det er umuligt at læse den. Men
> skriftstørrelsen er vel bestemt fra webdesignerens side(?)

Hej Brian
"vis" "tekststørrelse", så kan du gøre teksten så stor du vil have den.
Det er i IE du gør det. Der er en funktion til det samme i OE.

Ghita

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 04-05-02 11:59

Brian Madsen <brisen98@civil.auc.dk> wrote:

> [...]
> side(?)
>
> Det er ikke et problem, der altid har været der. Størrelsen er

Hvis du har et scroll-hjul på din mus, har du sikkert kommet til at
rulle nedad mens du har trykket på Ctrl. Prøv at åbne en side med IE,
hold Ctrl ned og rul opad med hjulet.

--
Lars

Få mere styr på OutlookExpress