Hvad skal jeg bruge for at optage telefons~
Fra : Peter Farsinsen

Dato : 03-05-02 00:36

Ja, topic siger vel nogenlunde alt ... Er det bare et K56 modem med voice
jeg har brug for eller skal jeg have fat i noget meget vildere ?

Mvh

Peter Farsinsen

Fra : Leony

Dato : 03-05-02 11:49

"Peter Farsinsen" <spam@farsinsen.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, topic siger vel nogenlunde alt ... Er det bare et K56 modem med voice
> jeg har brug for eller skal jeg have fat i noget meget vildere ?

Og så et program der kan optage telefonsamtalerne + noget software så
computeren kan bruges som telefon (det finder du garanteret hos tucows).
Her er der nogle optageprogrammer:
http://makeashorterlink.com/?O1D825DC
der er garanteret også en længere forklaring om hvordan det virker og hvad
man skal bruge.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/