Dual Optic
Fra : Occisor

Dato : 02-05-02 22:57

Jeg har lige købt en Logitech Mouseman Dual Optical (sikke et navn), og
planen var egentlig at jeg ville have en steelpad til den, men der står
på deres side at den ikke virker med Logitech's optiske mus... er der
nogen der ed om det passer? det kunne jo godt være noget de skrev fordi
at logitech ikke ville have deres mus på steelpad's

På forhånd THX

Fra : Madsen

Dato : 02-05-02 23:58

Occisor skrev:

> [...]
> optiske mus... er der nogen der ed om det passer? det kunne jo
> godt være noget de skrev fordi at logitech ikke ville have deres

Jeg tvivler på at det vil køre ret godt på en blank overflade da
lystrålerne vil fise rundt til samtlige verdenshjørner. I hvert
tilfælde vil det ske med Cordless Mouseman Optical, som er den mus
jeg sidder med. Her kører det bedre med en ikke-reflekterende
overflade.
Køb f.eks. et hvidt mat skriveunderlag. Der er til flere års
glimrende musemåttter til en optisk mus i sådan et skriveunderlag.

Hvis du går ind på http://www.steelpad.com/ står der:
*Notice* The new line of Steelpads have proven incompatible with
Logitech's optical mice.

Der er dog nævnt nået om en steelpad til optiske mus her:
<http://www.tweakup.dk/artikler/mus/steelpadoptisk/1.htm>
Bemærk dog den røde tekst på toppen af siden.

Madsen.

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 03-05-02 18:39

"Occisor" <math.niel@ofir.dk> skrev
> [...]
> nogen der ed om det passer? det kunne jo godt være noget de skrev fordi
> at logitech ikke ville have deres mus på steelpad's

Logitechs optiske mus (trådløse som ikke-trådløse) har problemer, når de
kommer i nærheden af metal. Derfor er det sikkert sandt at en steelpad (som
jeg formoder er lavet af stål?) ikke virker sammen med musen.

mvh
Peter

Fra : Nis Deleuran

Dato : 03-05-02 19:04

> Logitechs optiske mus (trådløse som ikke-trådløse) har problemer, når de
> kommer i nærheden af metal.

Det vil jeg nu ikke sige er sandt...

Min Dual Optical virker helt perfekt med den (bruger den dog ikke
(musemåtten)..), og det samme med musen med mit Cordless Desktop iTouch...

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 03-05-02 22:02

"Nis Deleuran" <qaratuziah@hotmail.com> skrev

> Det vil jeg nu ikke sige er sandt...
>
> Min Dual Optical virker helt perfekt med den (bruger den dog ikke
> (musemåtten)..), og det samme med musen med mit Cordless Desktop iTouch...

Ok - så må jeg hellere rette min statement: Logitechs optiske mus (trådløse
som ikke-trådløse) har problemer, når de kommer i nærheden af jern. Åbenbart
ikke stål.

mvh
Peter

Fra : Occisor

Dato : 03-05-02 22:39

> Ok - så må jeg hellere rette min statement: Logitechs optiske mus (trådløse
> som ikke-trådløse) har problemer, når de kommer i nærheden af jern. Åbenbart
> ikke stål.

øøøhh.. jeg ved godt at den hedder "steel"pad, og det er heller ikke for
at gøre mig klog på noget,
men på www.steelpad.com står der at det laver deres måtter af aluminium
:)

Fra : Nis Deleuran

Dato : 04-05-02 13:03

> men på www.steelpad.com står der at det laver deres måtter af aluminium

Det er deres nye måtter...jeg har ikke prøvet en endnu...