PC hoejtalere (logitech z-560)... ???
Fra : Niels Sandholt Busch

Dato : 02-05-02 22:09

Hej

Jeg staar for at skulle koebe nogle hoejtalere til min pc. Jeg er har ikke
saa meget erfaring indenfor omraadet og vil hoere der er nogen der kan
anbefales. Jeg skal primaert bruge dem til at hoere musik og se film. Jeg
spiller ikke.

Jeg har kig paa Logitech z-560, men har hoert at bassen er lidt for voldsom
naar man hoerer musik Er der nogen der har erfaring med disse hoejtalere ..
??

\Niels

Fra : Peter Holm

Dato : 02-05-02 23:27

jeg foreslår en extern forstærker og et sæt Dali 1001

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 03-05-02 00:00

Z-560 sættet er blandt de bedste PC højtaler sæt på markedet - Tror godt man
kan kalde dem de bedste - prisen taget i betragtning.

Fra : Danni Finne

Dato : 03-05-02 10:30

Fri, 3 May 2002 00:59:54 +0200, "Uffe S. Callesen" <usc@lite.dk> skrev:
> Z-560 sættet er blandt de bedste PC højtaler sæt på markedet - Tror godt man
> kan kalde dem de bedste - prisen taget i betragtning.

Kan de spille et 15m2 værelse op? Skal man have speciel udgang på lydkortet
eller er alm lineout godt nok?

Fra : Niels Sandholt Busch

Dato : 03-05-02 11:27

> jeg foreslår en extern forstærker og et sæt Dali 1001

Jeg har allerede et udemaerket hi-fi anlaeg. Men jeg hoerer kun musik fra
min computer, og vil derfor gerne skifte til et system uden ekstern
forstaerker... Det skal bare vaere simpelt og lyde nogenlunde godt. Det skal
kunne staa ved min computer (da jeg sidder ved den 99% af den tid jeg hoerer
musik), og skal kunne flyttes over til fjernsynet naar jeg skal se film. Jeg
ville egentlig gerne hoere folks erfaringer med at lytte til musik paa
z-560'erne ...

\Niels

Fra : Danni Finne

Dato : 10-05-02 23:01

On Fri, 03 May 2002 09:29:41 GMT
Danni Finne <danni@finne.dk> wrote:

> Kan de spille et 15m2 værelse op? Skal man have speciel udgang på
> lydkortet eller er alm lineout godt nok?

For at følge op...

1) INTET problem i at spille værelset op... wauw for en lyd :)

2) Nej en enkelt stereo udgang på lydkortet er fint. Der bliver brugt en
teknologi kaldet M3D til at få god lyd i baghøjtalerne.

--
MVH Danni