Frivillige / Crew søges til et musikshow..~
Fra : __ cjt

Dato : 02-05-02 21:52

Hej !

Jeg er ved arrangere et musikshow til næste år.
Musikshowet skal prøve at skaffe penge til at købe musik-grej til børne- og
ungdomshjem

Musikshowet bliver et POPSHOW med amatør-musikere og -bands, som måske er
ukendte, men drømmer om en musik-karriere.

Jeg vil høre, om der er nogen som gider være med til at arrange et pop-show.

Popshow bliver arrangeret til februar / marts næste år et sted i
Storkøbenhavn.

Vil du være med i forberedelserne eller indenfor PR, Reklame, blad osv. vil
jeg meget gerne høre fra dig!
Under showet skal der gerne bruges en masse crew til
Lys, Lyd, Sikkerhed, Scenevagter, P-vagter, Billetter, Boder,
Vi mangler frivillige/crew... vil du være med ...?

Så send mig straks en mail.
"Det bli'r sjovt at vær' med... og du vil møde en masse nye mennesker..."

Hilsen

Carsten Junker
cajuth@worldonline.dk
Lindevangshusene 40,1.th.
2630 Taastrup
tlf. 43 52 62 00
mobil 26 55 15 80

*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
Overskuddet af musik-show går til et godt formål!
Foreningen Callisto står bag Callisto Popshow 2003.
Foreningwn Callisto støtter musik og kultur på børne- og
ungdomsinstitutioner
og -skoler.
Overskuddet i år 2003 går til musik-instrumenter/-grej på børne- og
ungdomshjem!
*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***

Fra : Michael

Dato : 07-05-02 09:25

Hej Carsten Junker ! (og måske andre)

Når du er i gang med sådan et arrangement, så er det vigtigt at du hurtigt
får lavet en hjemmeside.

Her kan du se hvordan jeg har gjort:
http://www.michulla.subnet.dk/page5.html

Hilsen fra

Michael

Fra : Johannes Lauesen

Dato : 14-05-02 22:08

Jeg er da med på lys og lyd og andet teknik...

Jeg har lavet en hel del lyd og lys til arrangementer, både musik og
teater/revy i hele norden.

Mvh Johannes Lauesen

Mail: johannes@lauesenFJERNDETTE.dk