Vedr. Krabsens Stednavnebase mv.
Fra : Arne Feldborg

Dato : 02-05-02 21:31

Gert Krabsen har bedt mig meddele følgende - til orientering for alle
her i gruppen:

X-----------------------------------------
Hejsa

Mit domæne ligger hos Tiscali, og de har som bekendt lidt rod i det lige
nu. Samtidig er det meste af mit udstyr pakket ned på grund af
ombygning, så jeg har ikke skriveadgang til nyhedsgruppen og kun
begrænset mulighed for at sende mail via webmail fra min arbejdsplads.

Så kan du ikke sætte en hilsen i nyhedsgruppen om, at:

der kan være ustabilitet på stednavnebase, kip-arkiv m.v., til jeg får
tilpasset alle sider til Tiscalis nye opsætning

jeg ikke kan hverken kvittere for eller indlægge nye filer i
KIP-arkivet.

Men jeg modtager dem og skal nok lægge dem ind, så snart jeg har
muligheden - forhåbentlig i løbet af et par uger.

Bare så folk ikke bliver fornærmede - jeg har fået et enkelt vredt
brev om, at 'nu har stednavnebasen ikke kørt i et par dage, og om jeg
ikke straks vil sørge for det.'

manne tak.

Gert Krabsen
X-----------------------------------------------------------

--
mvh, A:\Feldborg

Fra : Lars Kr. Lundin

Dato : 02-05-02 23:20

> Bare så folk ikke bliver fornærmede - jeg har fået et enkelt vredt
> brev om, at 'nu har stednavnebasen ikke kørt i et par dage, og om jeg
> ikke straks vil sørge for det.'

Hej,

Fornærmet synes jeg ikke nogen har grund til at være.

I modsætning til f.eks. DDA så driver Krabsen jo stednavnebasen
i sin fritid - og får kun sin egen fornøjelse og andres tak
(eller altså utak) ud af det.

Mvh,
Lars Lundin.
--
GEDCOMP: En omfattende og gratis database for slægtsforskere med
interesse i Danmark: http://www.lklundin.dk/gedcomp/