Hus fra vejle egnen
Fra : Torben S

Dato : 02-05-02 19:20

Jeg har lagt et billede af en bygning i dk.binaer.historie
Jeg vil gerne vide hvad det er for en bygning, foto er fra ca. år 1900
--
Torben Sørensen

Fra : Show The Andersens

Dato : 06-05-02 05:49

"Torben S" <polstermand@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lagt et billede af en bygning i dk.binaer.historie
> Jeg vil gerne vide hvad det er for en bygning, foto er fra ca. år 1900

Jeg har kigget derpå flere gange og ikke givet op endnu. Har du kun det
udsnit - ikke noget omkring?? Har du forsøgt på byhistorisk museum???

Annette

Fra : Torben S

Dato : 06-05-02 08:03

"Show The Andersens" <show@bear.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg har kigget derpå flere gange og ikke givet op endnu. Har du kun det
> udsnit - ikke noget omkring?? Har du forsøgt på byhistorisk museum???

Ja jeg har forhørt mig på byhistorisk, og de har det liggende, men de har
ikke hørt noget, jeg har senest spurgt om det i Torsdags (2/5)
Jeg kan lige bemærke, at det virket som om at grundes stiger fra der hvor
fotografen står, og op mod huset. Og jeg har efterhånden været de fleste
luftfotos over byen igennem, de har på arkivet, men det er nok set sted lidt
udenfor byen.
Og den ene af personerne er min okdefar.
Torben Sørensen

Fra : lehd

Dato : 24-06-02 02:04

> [...]
> Jeg har lagt et billede af en bygning i dk.binaer.historie
> Jeg vil gerne vide hvad det er for en bygning, foto er fra ca. år 1900

Hej
Jeg ville prøve at kikke på billedet da jeg er fra Vejle, men det findes
desværre ikke på serveren mere.
mvh Kirsten