musik!
Fra : Henrik Nielsen

Dato : 02-05-02 18:50

hmm jeg vidste ike lige hvor jeg ellers skulle poste!
men nogen som kender titlen på elton johns sang hvori han synger ca følgende
jessie paints a picture about how its gonna be

dette er alt jeg kan huske!

Fra : __ cjt

Dato : 03-05-02 07:59

hard du prøvet www.google.com ?

Fra : Ris@ger

Dato : 06-05-02 13:50

Haløjsa

Det er ikke Elton John, men en herre der hedder noget i retningen af Joshua
Kadison. Nummeret hedder Jessie.
Fedt nummer i øvrigt !

Hilsen Torben