Hjælp
Fra : Paul

Dato : 02-05-02 19:08

Jeg har lige samle en P4, lige efter start gik min skærm til
strømbespare tilstand. Jeg har prøvet alt muligt. hvad er der galt ?
Skærm kort virker perfekt.

jeg har
Asus P4T-F sokkel 423 CPU 1900
skærm kort asus Geforce 3 V8200
2 X 128 RDRam PC800

Tak

mvh
Paul

Fra : Anders Lund

Dato : 05-05-02 12:57

"Paul" <hoan@worldonline.dk> wrote in message
> Jeg har lige samle en P4, lige efter start gik min skærm til
> strømbespare tilstand. Jeg har prøvet alt muligt. hvad er der galt ?
> Skærm kort virker perfekt.

Hvad mener du med "lige efter start"? Kan du se BIOS? Er det når Windows
skifter til skrivebordet, at skærmen skifter til strømspare tilstand?

Hvis det er det sidste, så prøv at starte op i fejlsikret tilstand... det
kunne godt tyde på at du skal sætte opløsningen/refresh rate ned!

Og en anden gang, så skal du nok oprette dit eget indlæg, i stedet for at
svare på et andet indlæg... så får du nemlig også dit indlæg vist i toppen.
(Alt efter hvilken newsreader du bruger og hvordan denne er sat op)