bundkort p5i430VX-250 ?
Fra : Marie

Dato : 02-05-02 18:40

Hej

Jeg har et spørgsmål vedr. bundkort p5i430VX-250. Jeg har taget de såkaldte
connectors, de små "ledninger" som skal sættes på bundkortet ned til
følgende, Keyboard, Hard Disk LED, Keylock (KB-Lock), Speaker, Turbo LED,
CPU Fan Power, Reset Switch, Hardware Green, et.c. Nu skal jeg have dem i
igen og kan ikke finde ud af det.

Jeg håber virkelig at der er nogen der kan hjælp mig.

Mvh

Marie
mariefabricius@adslhome.dk

Fra : Peter Ulriksen

Dato : 04-05-02 09:36

Marie <mariefabricius@oncable.dk> wrote:
> [...]
> et.c. Nu skal jeg have dem i igen og kan ikke finde ud af det.
>
> Jeg håber virkelig at der er nogen der kan hjælp mig.

Hej Marie

Måske har du allerede fået det at vide, men der er en nyhedsgruppe der
hedder dk.edb.hardware.bundkort, den skulle du prøve - der sidder mange
kloge mennesker tror jeg.

Peter Ulriksen

Fra : Marie

Dato : 05-05-02 00:11