Strømforsyning i Chieftec kabinet
Fra : Jürgen

Dato : 02-05-02 18:11

Hvad kan jeg forvente af den strømforsyning der sidder i et Chieftec
Dragon MidiTower DX-01WD? Er den lige så god som den i et Antec og
ikke mindst: larmer den? Jeg er nemlig ved at gøre min computer
støjsvag og så ville det jo ikke være så smart med en strømfosyning
der brøler. Eller hyler, min nuværende strømforsyning (i mit Codegen)
hyler med cirka den samme tone som et tændt fjernsyn.

Jürgen

Fra : Henrik Høy

Dato : 02-05-02 21:48

In article <6ks2dusd0udgpmgotcnhph8bf9n17gbfgt@4ax.com>, hinors14
@hotmail.com says...
> [...]
> der brøler. Eller hyler, min nuværende strømforsyning (i mit Codegen)
> hyler med cirka den samme tone som et tændt fjernsyn.

Jeg kender den ikke, men jeg har en Antec og den er jeg glad for.

Og Antec PSU'er bliver ofte sammenlignet med Enermax.

Mvh

Henrik

Fra : Klaus G.

Dato : 02-05-02 22:55

> [...]
> der brøler. Eller hyler, min nuværende strømforsyning (i mit Codegen)
> hyler med cirka den samme tone som et tændt fjernsyn.

Jeg ved ikke rigtigt med støj, for min spand larmer så meget i forvejen, at
jeg ikke kan høre PSU'en. Men en ting ved jeg, min PSU futtede af :/ Ved
ikke hvorfor, skal også lige ha sendt den ind. Skal dog siges jeg har en del
kammerater som også har Chieftec Tower, og de har/havde ingen probs med
PSU'en.

--
Klaus G.

klaus_godt@hotmail.com