Unge på plejehjem
Fra : Marianne Madsen

Dato : 02-05-02 14:48

Hej derude!
Vi er en gruppe på social- og sundhedsskolen i Fensmarksgade i København som
er ved at lave et projekt om unge handicappede der kommer på plejehjem for
ældre. Er der nogle som har oplevet det, som har lyst til at fortælle os om
det, vil vi blive meget glade. Det kan enten være i dette forum, eller vi
kan mødes ude i "det virkelige liv". Vi har desværre kun til og med mandag
d. 6. maj til opgaven.
Hilsen Marianne.

Fra : cybs

Dato : 03-05-02 01:44

"Marianne Madsen" <mariannem@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:3sbA8.66$uQ.3601@news.get2net.dk...
> [...]
> kan mødes ude i "det virkelige liv". Vi har desværre kun til og med mandag

Med SÅ kort tid tilbage ville jeg nok foreslå et litteraturbaseret
projekt i stedet! Hvad med at få fat på socialministeriets
rapport om netop dette - den hedder "Et liv i venteposition",
og rummer bl.a. interviews som dem I søger.

Rapporten er omtalt her:
http://www.muskelsvindfonden.dk/musktema/musk00-2-1.html

I øvrigt fik jeg rigtig mange hits ved at taste det følgende ind
i søgemaskinen Google:

"unge handicappede på plejehjem for ældre"

MVH

susanne