Matrostøj til en lille fyr.
Fra : Janus Høi

Dato : 02-05-02 12:54

Er der nogen, der ved hvor man kan købe matrostøj til en dreng i str. 98?

Helst i Københavnsområdet.

Hende der skal bruge oplysningerne bor på Vestegnen.
--
Janus Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : jfjf jfjfj

Dato : 02-05-02 15:20

Hej
Prøv i H&M - de har så meget sødt børnetøj.

mvh
MP

Fra : Janus Høi

Dato : 02-05-02 16:44

"jfjf jfjfj" <lkfjf@jdjdjdj.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Prøv i H&M - de har så meget sødt børnetøj.

Det tror jeg nok er prøvet.

Andre forslag?
--
Janus Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : Dorthe Frederiksen

Dato : 02-05-02 16:58

Prøv i Illum

Dorthe

Fra : Anja

Dato : 02-05-02 17:25

Hej
Der ligger nogle indvandre butikker på Nørrebrogade - de sælger egentlig
stof i metermål men de har også lidt tøj - men de syr også til en billig
penge.

Anja

Fra : Käthe Mogensen

Dato : 02-05-02 20:23

> [...]
>
> Helst i Københavnsområdet.
>
> Hende der skal bruge oplysningerne bor på Vestegnen.

Hej Janus.

Hvis det skal være i Vestegnen, vil jeg anbefale at hun kigge ind hos Knold
& Tot. Den ligger på køgevejen i Tåstrup.
Så er der Rainbow Kid´s, den ligger i Albertlsund Centret. Faktisk skråt
overfor Fredgaard. Der har jeg set den slags tøj før.
Måske har hun det ikke lige nu, men hun vil sikkert gerne hjælpe, og evt.
bestille det hjem. Hun er rigtig god at handle hos. Jeg handler kun tøj hos
hende til mine tre tøser.(13-10½ og 7½ år)

Held og lykke .
Knus fra Käthe.

Fra : Janus Høi

Dato : 03-05-02 08:42

"Käthe Mogensen" <abak@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
..
> Måske har hun det ikke lige nu, men hun vil sikkert gerne hjælpe, og evt.
> bestille det hjem. Hun er rigtig god at handle hos.

Tak for hjælpen.
Jeg giver oplysningerne videre...
--
Janus Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : Kevin & Tina

Dato : 03-05-02 09:39

Prøv at sætte en annonce i dk.marked.privat.boerneudstyr.
Der har vi købt godt lilligt brugt børnetøj.
VH Kevin

Fra : Lotte

Dato : 03-05-02 21:13

Hej

Min veninde og jeg var rundt i rigtig mange børnetøjsforretninger i
Ålborg for en måneds tid siden for at finde matrostøj til hendes
dreng. Det var bare umuligt at opdrive. I magasin havde de haft det,
så min veninde ringede til Magasin i Århus. De havde lige størrelsen
og sendte det til hende. Det var måske en mulighed.

Hilsen Lotte