netdoktor...
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 02-05-02 09:12

jeg har lige brug for at juble lidt*G*
jeg har langt om længe fået netdoktor til at oprette en debat om stomi )
det har godt nok også holdt hårdt))

--
knus sabina

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.

Fra : AEK

Dato : 02-05-02 11:32

jeg har lige brug for at juble lidt*G*
> jeg har langt om længe fået netdoktor til at oprette en debat om stomi
)
> det har godt nok også holdt hårdt))

Skidegodt Sabina !

Du er en SEJ tøs !!!!

Knus
Anya.

knus sabina

Fra : Astrid

Dato : 02-05-02 21:05

"AEK" <5678@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> jeg har lige brug for at juble lidt*G*
> )
>
> Skidegodt Sabina !

Det var nok ikke den kommentar jeg ville have valgt, emnet taget i
betragtning
(kunne ikke dy mig)

Tillykke, ihvertfald. Jeg håber, der kommer nogle interessante indlæg til
glæde for de mennesker, der skal leve med stomi i kortere eller længere tid.

med venlig hilsen astrid

Fra : AEK

Dato : 03-05-02 08:11

"> > Skidegodt Sabina !

Sorry Sabina !

Det var ikke ment sådan - det håber jeg , du ved.

/ Anya.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 03-05-02 21:00

"Astrid" <astridity@nospam.tjaeh.org> wrote in message

> [...]

*fniz* godt jeg ikke er så sart*GGG*
herhjemme kommer der ofte en bemærkning fra kæresten når jeg er træt af det
hele og stomien driller..... hans standart bemærkning er "dumme sæk" ( altså
en hentydning til den irriterende pose*G*)

> Det var nok ikke den kommentar jeg ville have valgt, emnet taget i
> betragtning
> (kunne ikke dy mig)

som sagt*G* jeg er ikke sart på det område

> Tillykke, ihvertfald. Jeg håber, der kommer nogle interessante indlæg til
> glæde for de mennesker, der skal leve med stomi i kortere eller længere
tid.

det er jo ihvertfald mit håb.... jeg har ikke kunne finde nogle ordentlige
debatter om stomi andre steder og havde næsten opgivet... heldigvis var der
andre der endelig støttere op omkring det og netdoktor kapitulerede*GG*

Fra : Astrid

Dato : 04-05-02 00:59

> [...]
der
> andre der endelig støttere op omkring det og netdoktor kapitulerede*GG*

Prøv også

http://www.hotforum.dk/hotforum/instance/3D7D62B2.nsf

mvh astrid

Fra : Astrid

Dato : 04-05-02 00:59

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-05-02 07:33

> Prøv også
>
> http://www.hotforum.dk/hotforum/instance/3D7D62B2.nsf
>
> mvh astrid

hej astrid...

jeg kendte godt hotforum.... men min pointe var at en debat skal være på
steder hvor det er oplagt at finde dem....
på netdoktor virkede det nærmest som tabu at der fandtes noget der hed
stomi.... der er INTET materiale om emnet overhovedet.... og stomiforeningen
copa har godt nok en gæstebog men det er meget svært at overskue......

hotforum ligger et sted der for det første er meget svært at finde hvis man
ikke ved hvor man skal søge...... dernæst er forumslisten MEGET
uoverskuelig.....
forummet i sig selv er sådan set udemærket.. men bemærk hvor længe der er
mellem indlæggene..... det indbyder ikke ligefrem til at søge råd.....

Fra : Astrid

Dato : 04-05-02 10:43

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> forummet i sig selv er sådan set udemærket.. men bemærk hvor længe der er
> mellem indlæggene..... det indbyder ikke ligefrem til at søge råd.....

så er det nok fordi det ikke bliver reklameret med så mange steder. Har du
overvejet at oprette en usenet nyhedsgruppe til formålet? (den kunne jo
f.eks. være international)

/astrid