teledanmark og adsl
Fra : soren

Dato : 02-05-02 06:35

er det rimeligt at få afslag fra TDC på ikke at kunne få adsl hos dem pga.
man har telefoni et andet sted?

Mvh
Søren

Fra : Kasper Christensen

Dato : 02-05-02 07:33

> er det rimeligt at få afslag fra TDC på ikke at kunne få adsl hos dem pga.
> man har telefoni et andet sted?

Det er fordi at teknisk kan det ikke lade sig gøre. De kan vist ikke
fakturere dig.

mvh

Kasper

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 02-05-02 20:25

On Thu, 2 May 2002 08:33:03 +0200, "Kasper Christensen"
<kasper@*SLET*kasperc.dk> wrote:

>Det er fordi at teknisk kan det ikke lade sig gøre. De kan vist ikke
>fakturere dig.

Så hedder det "Det er fordi det ikke kan lade sig gøre
administrativt".

Administrativt er meget noget andet end teknisk - og fakturering er
administration.

/Jarlskov

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 02-05-02 10:08

"soren" <soren51@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> er det rimeligt at få afslag fra TDC på ikke at kunne få adsl hos dem
pga.
> man har telefoni et andet sted?

Hvordan skal TDC kunne levere ADSL over kobber som lejes af en anden
udbyder?

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Nu med ulødigt content

Fra : soren

Dato : 02-05-02 10:12

> pga.
>
> Hvordan skal TDC kunne levere ADSL over kobber som lejes af en anden
> udbyder?

hmm...

jeg kunne godt få CC Adsl..

Mvh
Søren

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 02-05-02 10:19

> jeg kunne godt få CC Adsl..

CC lejer deres eget kobber.

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Nu med ulødigt content

Fra : CRH

Dato : 02-05-02 11:02

"soren"

> hmm...
>
> jeg kunne godt få CC Adsl..
>
> Mvh
> Søren

Så tag dem. Deres oppe tid er bedre.

--
Hilsen Carsten

Fra : Ole & Christina

Dato : 02-05-02 18:16

Men til gengæld ser man ikke sit indlæg, når man har sendt det?
"CRH" <crh@sprit.dk> skrev i en meddelelse news:aar2rc$dk3$1@sunsite.dk...
og news:aar30s$e96$1@sunsite.dk...

Fra : CRH

Dato : 02-05-02 11:02