Problem med ofir chat side
Fra : Ghita

Dato : 01-05-02 22:29

Hej
Jeg (min datter) har et problem med ofir, chatsiden.
Der er ingen problemer med at logge på chatsted, men
når man skriver det første og trykker send kommer følgende
frem:
Den side, du søger efter, er fjernet, navnet er ændret, eller den
er midlertidigt ikke-tilgængelig.
Prøv følgende:
Hvis du har skrevet sidens adresse i adresselinjen, skal du sørge for,
at adressen er stavet korrekt.
Åbn hjemmesiden 195.249.237.137, og søg efter hyperlinks, der
fører til de ønskede oplysninger.
Klik på knappen Tilbage for at prøve et andet hyperlink.
Klik på Søg for at søge efter oplysninger på Internettet.

HTTP 404 - Filen blev ikke fundet
Internet Explorer
------------
Det er imidlertid kun på den ene maskine der er et problem,
og det er først opstået for en uge siden.
Maskinen kører 98se, IE 6.0.
Har forsøgt med IE 5.5, men den vil heller ikke.
Alle mulige windows opdateringer er foretaget og nu er jeg på bar bund.
Den anden maskine som pt fungerer har også haft problemet
men det fik jeg ordnet. Hvordan husker jeg ikke, men det var vist bare et
"hak". De kører nu også med samme indstillinger.

Ghita
- Næsten ved at få grå hår på den konto !

Fra : Leony

Dato : 02-05-02 12:16

"Ghita" <mammasine@bonbon.net> skrev i en meddelelse

> Det er imidlertid kun på den ene maskine der er et problem,
> og det er først opstået for en uge siden.

Prøv at tømme din mappe med midlertidige internetfiler.
Det er et langskud, men det er et vidundermiddel mod problemer med IE.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Ghita

Dato : 02-05-02 16:54

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> skrev i en meddelelse news:be9A8.12046$kp3.654039@news010.worldonline.dk...
> Prøv at tømme din mappe med midlertidige internetfiler.
> Det er et langskud, men det er et vidundermiddel mod problemer med IE.

Uha Det prøvede jeg allerede da den gik amok, men det virker nu igen.
Rykkede lidt rundt på mine hakker under forbindelse.

Ghita

Fra : Leony

Dato : 03-05-02 13:13

> Uha Det prøvede jeg allerede da den gik amok, men det virker nu igen.
> Rykkede lidt rundt på mine hakker under forbindelse.

Hovedsagen er jo at det virker

Fra : Ghita

Dato : 03-05-02 13:27

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> skrev i en meddelelse news:C9vA8.12442$kp3.725928@news010.worldonline.dk...