Opdatering af software til Nokia?
Fra : NB

Dato : 01-05-02 21:03

Hej

Håber på lidt hjælp!

Jeg har købt flash og data kabel til nokia, og vil gerne lære at ligge ny
software
på telefonen, -hvilken program skal bruges?...Og findes der en dansk manual?
Jeg har et link : http://www.mobile.box.sk/manufacturer.php3?newsprj=nokia
til nogle programmer!

Har en gamle 5110 som jeg kan afprøve det på! -Har hørt det skal gøres på en
meget speciel måde!
Håber der findes en flink person som vil hjælpe mig?

På forhånd mange tak!

NB.

Fra : Badazz

Dato : 02-05-02 19:21

du kan ikke opdatere softwaren, da den ikke kan findes på nettet,, mm. en
anden har taget det fra hens telefon og lagt ud, og så vil der sansynligvis
være lavet fejl i den!!

Mvh Brian