Tortie & PC-problemer
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 01-05-02 08:35

Jeg kan ikke holde mit løfte om fotos i dag
jeg har rodet og bandet hele dagen og har
endelig nu fået det til at virke, håber jeg, men
det betyder en ny mail-adr. så hvis nogle af
jer har skrevet privat i løbet af sen aften og i dag, gider I så godt at
sende det igen på ny
adr. hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk
Tortie og børnene har det fint.

Fra : Jette

Dato : 01-05-02 23:20

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@mail.dk> wrote in message
> [...]
> det betyder en ny mail-adr. så hvis nogle af
> jer har skrevet privat i løbet af sen aften og i dag, gider I så godt at

Ja, det er ikke altid sådan lige at få PC'en til at makke ret, hi! .... Men
vi venter tålmodigt og spændt!

(husk at rette din email i din profil på hjemmesiden, hvis altså ændringen
er vedvarende)

Mvh. Jette