Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
E-handel - sikkerhed på nettet?
Fra : Christel Mikkelsen

Dato : 01-05-02 19:18

Jeg har færdiggjort et eksamensprojekt omkring e-handel og sikkerheden
ved brugen af dette. Nu har jeg lyst til at spørge, hvorvidt I bruger
nettet til handel, og hvis dette ikke er tilfældet, hvad er det da,
der afholder jer i at benytte muligheden for at handle på nettet?
På forhånd tak
Christel

Fra : Carl Munk

Dato : 01-05-02 23:06

"Christel Mikkelsen" <christel_isa_mikkelsen@hotmail.com> wrote in
message news:4b037a0d.0205011017.5d8e6f70@posting.google.com

> [...]
> nettet til handel, og hvis dette ikke er tilfældet, hvad er det da,
> der afholder jer i at benytte muligheden for at handle på nettet?

Inden jeg handler på nettet tjekker jeg ALTID firmaet i KRAK, dels for
at se CVR.nr. antal ansatte, direktørens navn, hvor bor han ?
søger efter hans adresse, går på nettet http://vurdering.kmd.dk
for at se hvad hans hus er vurderet til og hvor stort det er.
Går på www.statstidende.dk og www.nettidende.dk og gratis søger for at
se hvor stort gæld firmaet har i biler og pantebreve simpelhen søger på
alt og tjekker i hoved og røv om der er værd at handle med firmaet.
Sommetider indhenter jeg referencer

Fra : sune

Dato : 05-05-02 12:56

Jeg handler på nettet hver dag, sikkerheden er i top og hvis jeg ikke får
den vare jeg har betalt for går jeg i banken og laver indsigelse, så får jeg
mine penge tilbage.
Dette har dog aldrig været nødvendigt.

"Christel Mikkelsen" <christel_isa_mikkelsen@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4b037a0d.0205011017.5d8e6f70@posting.google.com...