Tiscali og cuteFtp
Fra : Zilly ink

Dato : 01-05-02 18:20

Jeg skulle uploade en revideret side og konstaterer at alle mine mapper på Tiscali´s server er væk.....Public_htm og hele svineret!
Kemisk renset!

Alle mine originale web-filer ligger på mit drev.

Jeg prøver at oprette en ny Public.., men og vil uploade mine filer en gang til, men bliver hægtet af.

Jeg kan se at de stopper mine transfers grundet at jeg overskrider mit maximum.

Åbenbart kan Tiscali godt se mine mapper, men jeg kan ikke.

Jeg har et købt web-hotel med "dom-login"

Andre end mig der har det på samme måde, eller det kun mig?

Jeg har prøvet med det ny brugernummer, men dette hjalp heller ikke.

Tiscali er brækket over på midten og har ikke tid til at svare på et simpelt spørgsmål, hverken pr. mail eller tlf.

Det har stået på i 4 dage.

--
Regards

Zillyink.
Remove: 123 from @

Fra : Martin Rasmussen

Dato : 01-05-02 19:45

"Zilly ink" <zilly123ink@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kan se at de stopper mine transfers grundet at jeg overskrider mit
maximum.

Det lyder som om du ikke har ændret dit brugernavn:

http://www.worldonline.dk/systemskift_faq.html#domain

Martin Rasmussen