The page cannot be displayed
Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 01-05-02 15:51

Jeg har en side med hvor jeg får ovenstående fejl når siden loades på
webhotellet. Når jeg viser siden på IIS (winXP) er der ingen fejl. Hvis jeg
sletter al asp koden på siden, vises siden uden problemer, så det må være
noget i asp koden der får siden til at gå kold?

Den asp kode jeg anvender er følgende
***************

<%@ Language=VBScript %>
<%Option Explicit%>
<!-- #include file="adovbs.inc" -->
<%
Dim strLocation
strLocation = Request.QueryString("location")

Dim oRs, oConn, strSQL
Set oConn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
Set oRs = Server.CreateObject("ADODB.Recordset")

oConn.Open Session("PICS")

Function openRecordset(strSQL)
oRs.ActiveConnection = oConn
oRs.CursorType = adOpenKeyset
oRs.LockType = adLockOptimistic
oRs.Source = strSQL
oRs.Open
End Function

%>

<%

strSQL = "SELECT * FROM tblFrontTekst WHERE (Location = '" & strLocation &
"');"
openRecordset(strSQL)

%>
***********

og der hvor jeg bruget strSQL sætningen står der

*******
<%=Replace(oRs("Tekst"), vbCrLf, "<br>")%>
************
Nogen der har en ide om hvad der er galt?

--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-
ICQ: 25308942
http://www.cmnielsen.dk (der pt ikke kan vise asp sider)
Ordbog: Formgiver = Person der giver bagerudstyr væk.

Fra : Jakob Andersen

Dato : 01-05-02 16:00

"Christian M. Nielsen" <christian@cmnielsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sletter al asp koden på siden, vises siden uden problemer, så det må være
> noget i asp koden der får siden til at gå kold?

Prøv i din IE at gå ind i:

Funktioner -> Internetindstillinger -> Avanceret (Fanen) -> Og fjerne
krydset i "Vis meddellelser om uskadelige HTTP-Fejl"

Så får du at vide hvor fejlen er.

--
Jakob Andersen

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 01-05-02 17:30

"Jakob Andersen" <jakob@effectus.dk> wrote in message

> Funktioner -> Internetindstillinger -> Avanceret (Fanen) -> Og fjerne
> krydset i "Vis meddellelser om uskadelige HTTP-Fejl"
>
> Så får du at vide hvor fejlen er.

Mange tak. Nu er det løst
--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-
ICQ: 25308942
http://www.cmnielsen.dk
Ordbog: Formgiver = Person der giver bagerudstyr væk.