tryk F1 eller DEL
Fra : BeerHunter

Dato : 01-05-02 15:16

halløj jeg er ejer af et ASUS a7m266 board , forleden sad jeg og brændte en
cd da stikket røg ud , jeg propper stikket ind igen og genstarter . Lige
efter den har detektet harddiskene kommer den med noget idenne stil :
ADVARSEL udskift hardiskene -et nedbrud er nær - tryk F1 for at fortsætte
eller tryk DEL for at ...

Jeg har prøvet følgende : reset to defaults i bios og gendanne i Win XP til
dagen før men jeg kan ikke fjerne det - hvad ska jeg gøre ???

Påforhåndtakforalledegodesvar
MHV BEERHUNTER©

Fra : Spooky©

Dato : 01-05-02 15:34

*LOOL* Måske det var en ide med noget andet godt - Win 2000 f.eks.???

Fra : Andrew

Dato : 01-05-02 16:50

> halløj jeg er ejer af et ASUS a7m266 board , forleden sad jeg og brændte
en
> cd da stikket røg ud

Klodsmajor!

> [...]
:
> ADVARSEL udskift hardiskene -et nedbrud er nær - tryk F1 for at fortsætte

Jeg tror ikke dine diske er tætte på nedbrud, men det er da træls at få den
besked hver gang man starter op. Geninstallér WinXP, hvis det ikke virker,
så dræb computeren: tag sikkerhedskopi af alle vigtige filer og formatér
lortet. Det er altid godt at gøre minimum 1 gang om året, selv gør jeg det 2
gange.

Få dig WIn 2000, det er langt bedre end XP in my opinion..

> Jeg har prøvet følgende : reset to defaults i bios og gendanne i Win XP
til
> dagen før men jeg kan ikke fjerne det - hvad ska jeg gøre ???

se ovenfor...

> Påforhåndtakforalledegodesvar
> MHV BEERHUNTER©

dvsl Mvh Anders

Fra : BeerHunter

Dato : 30-05-02 17:52

Well det havde ikke det fjerneste at gøre med styresystemet ( oxo sælom at
win 2000 er faaaaantastisk (jeg er egentlig bare træt af windows i det hele
taget))
ud med batteriet , vente og så var den pot ude af verden !
takforalledegodeseriøsevendligesvar
MHV BEERHUNTER©