Vedr.kabel
Fra : Jesper Ryskin

Dato : 01-05-02 13:31

Jeg leder efter to såkaldte UTP/ISDN-kabler, til at sætte mellem min NT-boks
og mine A/B-adaptere.

Da mine A/B-adaptere står ca.2 cm.fra NT-boksen virker det fuldkommen
tåbeligt, at der i dag sidder 1.8m kabel (=kabelsalat) mellem hver adapter
og NT-boksen. I telebutikken hedder det min.1m. Er der nogen der aner, hvor
pokker jeg kan anskaffe sådanne kabler i f.eks.5cm's længde?

Fra : René Jensen

Dato : 01-05-02 13:59

Jesper Ryskin wrote:
> [...]
> og NT-boksen. I telebutikken hedder det min.1m. Er der nogen der aner, hvor
> pokker jeg kan anskaffe sådanne kabler i f.eks.5cm's længde?

Har du prøvet at snakke med Zitech? -Det er muligt at det koster mere
end den standard-længde på 1m.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 01-05-02 14:00

Har du overvejet en trådløs forbindelse ?

Undskyld, jeg kunne ikke lade være. Kan du ikke få telebutikken til at lave
den i 5 cms længde og så betale for en meter ? Telebutikken i City 2 har
tidligere kunne lave sådanne løsninger. Ellers vil jeg tro at Silvan sælger
tænger og stik og så kan man selv, men det bliver nok lidt dyrt.

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen