Canon/HP printer tager mere end 1 ark ad g~
Fra : Thïngmand

Dato : 01-05-02 13:02

Et velkendt problem, som kan løses med kittet der kan bestilles på
http://www.hp.com/cgi-bin/cposupport/get_doc.pl?SNI=lj6l&LC=printers&Tfile=b
pl08107

- problemet er at, i modsætning til tidligere, skal man nu betale $21 i
fragt!

Er der nogle der har været så forudseende at bestille flere hjem end de skal
bruge eller er der nogen der skal have nogle med, så man kan dele fragten
(man kan bestille så mange man vil)

Kan man få/købe dem nogle steder herhjemme?

Fra : Darkh

Dato : 01-05-02 13:19

> - problemet er at, i modsætning til tidligere, skal man nu betale $21 i
> fragt!

Så vidt jeg kan se er det stadig muligt at få dem leveret gratis.

Betaling er hvis du ønsker at få dem i løbet af 2-3 dage. Ved gratis
levering skal du regne med 5-6 uger.

mvh
Jesper

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 01-05-02 14:04

"Darkh" <jhe@nospamhjemme-pc.net> skrev

> Så vidt jeg kan se er det stadig muligt at få dem leveret gratis.
>
> Betaling er hvis du ønsker at få dem i løbet af 2-3 dage. Ved gratis
> levering skal du regne med 5-6 uger.

Korrekt. Men bestil inden 1. juli, da det herefter ikke vil være muligt at
skaffe flere!

mvh
Peter

Fra : Thïngmand

Dato : 01-05-02 20:12

> Så vidt jeg kan se er det stadig muligt at få dem leveret gratis.

Sorry, jeg havde læst forkert...