engelsk han cocker spaniel søges fra 8 uge~
Fra : ulla

Dato : 01-05-02 18:10

hej

mine forældre er desværre kommet af med deres elskede og trofaste hund
gennem ni år. De er meget ulykkelige og vil have en ny hund så hurtigt som
overhovedet muligt. De vil gerne have en engelsk han cocker spaniel. Men har
fået at vide på kenlerne at der er lang ventetid. Mine forældre er i stand
til at hente den i morgen, hvis det skulle være.

Så hvis der er en eller anden som kender et sted hvor de har engelske cocker
spaniels så kontakt mig hurtigst muligt.

Hunden skal være mellem 8 uger til ½ år, og den må meget gerne være rød. Det
skal være en han. Hunden kommer til en familie der elsker hunde overalt på
jorden, og har meget svært ved at leve uden. De vil gerne hente den i
området Sønderjylland-fyn-midtjylland-århus og vestjylland. De bor selv i
sønderborg.

Det ville være dejligt hvis du svarer rimeligt hurtigt, idet de venter med
utålmodighed.

mvh Ulla

kaaber@it.dk

Fra : Gitte & Thorleif