HP 930 printer driller?
Fra : BHR

Dato : 01-05-02 15:29

HP 930 printeren driller ved at modtage et printerjob, men kører papiret
næsten igennem og derefter lidt tilbage. Derefter stopper den og blinger på
den midterste knap.

Manualen hjælper ikke. Der er stadigvæk garanti, men det ville være lettere
hvis der var en der kunne give et godt råd.
Tilsyneladende hjælper det heller ikke at installere den nyeste XP-driver.

Fra : Karsten Olesen

Dato : 01-05-02 16:41

"BHR" <bhr@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> hvis der var en der kunne give et godt råd.
> Tilsyneladende hjælper det heller ikke at installere den nyeste XP-driver.
*********

Sørg for USB kablet ikke bøjer eller ligger tæt på andre kabler.

Fra : BHR

Dato : 01-05-02 17:03

USB-kablet er bøjet, men det har det altid været.
Selvom den ikke er forbundet til PC'en er det som om fejlen er der
stadigvæk.
Er det muligt at teste printeren uden om software. Det var det i hvert fald
før i tiden. Noget med at holde knappen nede mens den tændes?

Fra : Michael Sørensen

Dato : 01-05-02 21:16

> Er det muligt at teste printeren uden om software. Det var det i hvert
fald
> før i tiden. Noget med at holde knappen nede mens den tændes?

Hejsa...

Ja der er en del "knap-koder", de aktiveres ved (med tændt printer) at
trykke
tænd/sluk knappen ind og holde den mens man trykker et antal gange på
henholdsvis "Cancel" og "Resume" knapperne, derefter slippes tænd/sluk
igen...

Cancel - Resume - Virkning
0 1 Testprint - blomsterhoved
0 3 Kalibrering
0 4 P/C, Page count (???)
0 7 Paper indent exactness (???)
1 1 P/C, Page count, Paper-sizing-dates (???)
1 2 ROM dump, P/C, Alignment-dates
2 0 Simpel dyse rens
2 1 Mellem dyse rens
2 2 Intensiv dyse rens (bruger meget blæk)
3 1 Udvidet test print (blomsterhoved)
4 1 Cartridges-identification-dates / filler
situation
8 4 Dysetest

Håber ovenstående er forståeligt

--
med venlig hilsen - best regards

Michael Sørensen
www.m-k-s.dk - post@REMOVEm-k-s.dk.dk
ICQ#: 41174628 - Homo Sapiens v. 2.00

Fra : Steen Vinbæk

Dato : 01-05-02 18:27

Hej BHR

Jeg har haft samme problem.
Er der nogen printerjob i kø?
Hvis ja
Slet disse job(s), det kan tage lidt tid.

Problemet hos mig opstod fordi der ikke var mere papir i skuffen, og jeg var
for lang tid om at opdage det.

Steen Vinbæk

Fra : BHR

Dato : 01-05-02 20:02

Printerkø var flere gange reset'et uden at det hjalp.

Måske er problemet løst med at afmontere begge blækpatroner, og sætte dem i
igen.
Tilsyneladende virker den normal igen??