kommunikere med IE
Fra : Klaus Hebsgaard

Dato : 01-05-02 09:51

Hej Folkens

Jeg går med planer om at lave en applikation, der skal kunne kommunikere med
Internet Explorer.
Jeg vil gerne kunne arbejde med det dokument, der er vist i browseren (eks.
vælge et link etc.).
Er der nogen, der kender til hvordan man laver noget sådant?
Jeg forestiller mig at det laves noget i stil med en Google-bar?

MVH

Klaus

Fra : Klaus Hebsgaard

Dato : 08-05-02 15:55