Larmende Thermal Take Silent Viking 478
Fra : Jens U. K.

Dato : 01-05-02 09:27

Jeg har fået sat en PC op med subj, og jeg troede at den skulle være
næsten lydløs, det er den bare ikke. Den larmer stort set lige så meget
som blæseren på mit Asus V8440 grafikkort Det er som om den har en
skurende klikkelyd?!)
Er der noget galt med den eller hvad?

/Jens Ulrik

Fra : JRS

Dato : 01-05-02 10:08

"Jens U. K." <1jk2@3bsopatent4.dk> skrev i en meddelelse
> Er der noget galt med den eller hvad?
>
> /Jens Ulrik

Det kunne det godt lyde som om .. Hvis den er helt ny må det da vist være en
bytter.. Min Viking siger ikke et pip.

MVH
JRS

Fra : EC

Dato : 01-05-02 13:10

Min larmer næsten lige så meget som standard Intel blæseren
man kan hvis udskifte blæseren med en 80 mm Papst blæser
med god resultat (har en på lager men har ikke prøvet endnu)

--
EC

Fjern ekstra l i mail adr.

Fra : Jens U. K.

Dato : 01-05-02 13:24

> Min larmer næsten lige så meget som standard Intel blæseren
> [...]

Nu må jeg lige prøve at sammenligne med standardkøleren.
Er vi enige om at hvis Vikingen larmer lige så meget (eller mere) som
standardkøleren, så er den gal med Vikingen?!

/Jens Ulrik

Fra : JRS

Dato : 01-05-02 13:37

> Nu må jeg lige prøve at sammenligne med standardkøleren.
> Er vi enige om at hvis Vikingen larmer lige så meget (eller mere) som
> standardkøleren, så er den gal med Vikingen?!
>
> /Jens Ulrik

Det vil jeg mene .. Nu ved jeg ikke lige hvad det er for en standart køler
du har der, men _min_ viking siger næsten intet. Det eneste man kan høre er
lyden af "air-flow'et" .. Ingen skurelyde eller noget ..

MVH
JRS

Fra : Jens U. K.

Dato : 01-05-02 13:53

"JRS" <jrs@kvalme.dk> wrote in message

> "Jens U. K." <1jk2@3bsopatent4.dk> skrev i en meddelelse

> Det vil jeg mene .. Nu ved jeg ikke lige hvad det er for en standart
køler

Standardkøleren er den der fulgte med til min P4 NW 2GHz-in-a-box (og den
skulle efter sigende være relativ stille).

> du har der, men _min_ viking siger næsten intet. Det eneste man kan høre
er
> lyden af "air-flow'et" .. Ingen skurelyde eller noget ..

Det er der problemet er! Der er helt klart skurelyde ud over
"air-flow'et"!

/Jens Ulrik

Fra : JRS

Dato : 01-05-02 14:33

> Det er der problemet er! Der er helt klart skurelyde ud over
> "air-flow'et"!
>
> /Jens Ulrik

Jeg synes du skulle prøve at ringe til butikken du har købt den i .. Der må
være noget galt .. Selv hvis de vil mene der ikke er noget galt med
blæseren, sælges silent viking jo som en støjsvag køler max 21db .. Og det
overholder den jo nok ikke hvis den giver skurelyde fra sig ..
Tror nu det er en fejl vare ..

MVH
JRS

Fra : Jens U. K.

Dato : 01-05-02 14:38

> Jeg synes du skulle prøve at ringe til butikken du har købt den i ..

Det har jeg også, de har jo svært ved at vurdere det over e-mail så de
foreslår at jeg laver en RMA-sag ud af det. Det kommer sikkert bare til at
tage en hel... tid

Me too!

/Jens Ulrik

Fra : EC

Dato : 01-05-02 13:53

> Nu må jeg lige prøve at sammenligne med standardkøleren.
> Er vi enige om at hvis Vikingen larmer lige så meget (eller mere) som
> standardkøleren, så er den gal med Vikingen?!
>
> /Jens Ulrik

Eller er den bare ikke bedre ?

--
EC